[ LUGOS ] Re:

Marko Bukovec Marko.Bukovec na guest.arnes.si
Pon Apr 27 20:47:20 CEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, polz wrote:

> A uporabljas pravi X server ?
> Glede clocks pa tega je pa po mojem najlazje nastaviti vse z
> xf86config programckom, ki ti pogaze seznam vseh podprtih(in nekaj nepodprtih)
> kartic, kjer svojo potem pac izberes.

Jaz imam en problem z graficno kartico. Ta je Diamond Stealth 64 z 1MB
Serija Graphics 2000. Ko sem linux instaliral mi je nasel Diamond z Trio
64 cipom, ne vem tocno kateri cip je gor na kartici, liste za izbiro mi pa
ni ponudil. Sem pa zato kot root z istim prog. (xf86config) izbral opcijo
133 - kao moja karta in zadeva dela. Fora je bila ta da je cca 1cm levega
dela zaslona prikazovalo na desnem delu (mis pa se je gibala kot treba).
Tako da je bil fizicni zamik za dost pikslov po x-su, za y ne vem (mogoce
eden).

Tezava je sedaj ta da vseskupaj dela za root ne pa za ostale userje. Sem
pa isti prog. pognal tudi kot en usr sam se vedno ne dela. Tako da grafiko
lahko uporablja le root.

PS: Na zacetku ko se nalaga linux mi vedno en prog. sklopi num-lock, kje
se to popravi?

Dodatne informacije o seznamu Starilist