[ LUGOS ] Attention Adult Webmasters!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 8 22:17:59 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 8 Apr 1998, Iztok Polanic wrote:

> Sem jaz edini ki je to dobil ali pa so tudi ostali, kajti preseneca me to,
> da se nihce ni odzval prek liste :)

Hja, najbrz se ni nihce odzval, ker nas vecina ve, da se nima smisla.
Posiljateljev naslov je gotovo lazen, tako da je vsak elektron prelit
zaman. Svetujem ti, da se v prihodnje tudi ti ne odzivas, sploh pa ne
preko liste. Tako povzrocas dvojni 'spam' (najprej ga originalni
posiljatelj, potem pa se ti).

Ocitno pa ti je posiljatelj placal, da si naredil tale spam. Sicer najbrz
ne bi citiral celotnega sporocila.

Na kratko: cool down!

> To bi lahko resili tako, da bi preprecili ne clanom te liste posiljanje
> takih in podobnih mailov.

Odprtost liste ima svoje dobre in slabe strani. Ali naj se status spremeni
je predvsem v domeni Soseda Lastnika (Jake). 'Lastniki' nekaterih mailing
list, na katere sem narocen, so v takih primerih postavili filtre, tako da
spamerji ne pridejo skozi, dobronamerni ne-clani pa navadno se vedno
pridejo skozi.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist