[ LUGOS ] Nekaj C-ja / Sort znotraj stringa

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Apr 8 22:25:58 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 8 Apr 1998, Bostjan Bubnic wrote:

> Se mi zdi, da bi v ang-slo (zal ga zdaj nimam pri roki) moralo pisat
> polje, vsaj tako smo temu V SOLI rekli.

V zgoraj citiranem ang-ang slovarju sta zapisana dva pomena. Eden se
specificno nanasa na rabo v racunalnistvu. Je pa tako, da je pomen
razlozen z relativno dolgim sestavkom (3 vrstice), tako da je prakticno
nemogoce stvar prevesti z eno samo besedo. Potem gre le se za to, da cim
bolj ujames smisel. Sicer pa, tukaj je razlaga:

/\/\/\/\
array n. an arrangement of data in a computer, so constructed
         that a program can extract the items by means of a key
/\/\/\/\

Sedaj, ali je to razpredelnica, tabela ali pak polje ....

Hmm, pravkar sem tole opazil. Tudi anglezi (in ne samo americani) pisejo
'program' za program (in ne programme). Hecno, do sedaj sem mislil, da je
'program' po amerisko in 'programme' po anglesko.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist