[ LUGOS ] Netscape 5.0

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sre Apr 22 17:31:41 CEST 1998

scrape je videl, da kot relativno majhna firma nima sans proti dinozavru s
prakticno neomejenimi financnimi resursi, pa se je prekrizal, globoko
vdihnil in enostavno spremenil pravila igre iz cisto komercialne v neko
kvazi-socialno, pri cemer racuna na soc-ekonomske ucinke same narave
interneta (in sploh tega, da je katerikoli program mogoce prodati v n
kopijah s stroskom 0, kar zelo reze klasicne temelje ekonomije, namrec
omejenost dobrin). way to go.

Dodatne informacije o seznamu Starilist