[ LUGOS ] Netscape 5.0

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Apr 22 07:32:58 CEST 1998

Andrej Presern wrote:

> [...]
> ne da pokazati ob nezahtevnih vprasanjih:) Preprican sem, da bi se nivo
> debate na listi krepko dvignil, ce bi ljudje prisli ven tudi s
> kompleksnejsimi problemi, ki jih mucijo:) Morda bi se ob tem dvignila
> tudi zelja po prispevanju boljse resitve dolocenega problema:)

> Meni se zdi, da je to zelo napredna gesta, iz katere se ocitno razvija
> ekonomski fenomen, saj so ljudje dojeli, da lahko sluzijo tudi, ce
> izdajo program brezplacno. Tako so namrec uporabniki in proizvajalci
> programske opreme lahko oboji zadovoljni, ob tem pa je razvoj kvalitetne

Meni se zdi, da so naredili bedarijo. Ali pa so morali narediti bedarijo, ne
vem.
Očitno se z Navigatorjem ni več dalo služiti (M$ je dal Explorer 4 free) in
potem
v bistvu ostanejo samo še razvojni stroški. Če so se hoteli znebiti še teh, so
potem
dali Navigator sorc kodo ven.

Kvaliteta nadalje razvite kode pa je hudo dvomljiva.Saj ne podcenjujem
shareware, niti
Linuxa in nič ne, ampak.. Lahko rečem, da je shareware koda na splošno razvita
precej kavbojsko.

In kot je avtor v tem sestavku dodal, kakšen frajer lahko začne krasti številke
kreditnih
z modificirano verzijo programa... Skratka... Kot kaže, Navigator v poslu mogoče
ne
bo več igralec številka ena, pa bi po mojem mnenju moral biti. Bo morda še vedno

igralec na shareware polju, ampak to ni to.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676