[ LUGOS ] Netscape 5.0

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Apr 22 01:23:39 CEST 1998

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Ce kaj manjka tej listi, je to kaka konstruktivna debata... Nevem, mogoce
> so pa prepovedane, nikoli nisem prebral pravil, sem jih samo preletel..
> *grin*.

Meni se zdi, da se ljudje samo bojijo pokazati znanje, ali pa se jim ga
ne da pokazati ob nezahtevnih vprasanjih:) Preprican sem, da bi se nivo
debate na listi krepko dvignil, ce bi ljudje prisli ven tudi s
kompleksnejsimi problemi, ki jih mucijo:) Morda bi se ob tem dvignila
tudi zelja po prispevanju boljse resitve dolocenega problema:)

>  Glih sem bral en clanek
> (http://www.zdnet.com/cshopper/content/9805/297260.html)
> in kjer en tip komentira release netscape 5.0 source kode...
>
> Me firbec matra kaj folk pri ns misli... :)

Meni se zdi, da je to zelo napredna gesta, iz katere se ocitno razvija
ekonomski fenomen, saj so ljudje dojeli, da lahko sluzijo tudi, ce
izdajo program brezplacno. Tako so namrec uporabniki in proizvajalci
programske opreme lahko oboji zadovoljni, ob tem pa je razvoj kvalitetne
programske opreme tudi zelo pospesen!

Way to go Netscape:)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist