[ LUGOS ] STUFF

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Čet Apr 23 22:02:53 CEST 1998

Lana Milinkovic wrote:

> To je pa res problem, ki rabi odgovor od skupine ki obravnava probleme
> povezane z linuxom. *peer*
>
> P.S. Sorry ampak tole sem pa morala odgovoriti ceprav sem do sedaj bila
> kar pridno tiho :)
>
> Lana

Saj mislim, da tako hudo spet ni, ce se je v mailu naslovu, ali je?
Drugace sem mu pa ze odpisal in mu povedal, da se tega ne pocne. Za
kazen pa slik ne bo dobil (ker jih nimam preskeniranih).

Drugace je pa naredil nekaj, kar se nobenemu prej ni uspelo. Zenske je
pripravil do tega, da so se oglasile:) (vsaj odkar jaz listo spremljam)
Zdaj vsaj za dve vemo. Po E-mailih je tezko ugotoviti, ali ga uporablja
zenska ali moski. Po nickih pa se tezje.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist