[ LUGOS ] NOTEBOOK

Janez Trenz janez.trenz na kiss.uni-lj.si
Čet Apr 23 22:35:48 CEST 1998

Zivjo,

Za Slack ne vem, RedHat se da instalirat z mreze.
Pogoji:
1.) podprta mrezna kartica
2.) podprto PCMCIA cipovje
3.) dostop do RPMjev (ftp ali NFS, 5.0 tudi Samba****)

Zazeneš racunalnik z disketami, izbereš pcmcia podporo in pa izvor RPMjev.
Na drugem racunalniku moraš ponudit dostop do CD:
se pravi, naredit link za FTP ali pa export za NFS.

Sam sem to pocel z namiznim racunalnikom in prek NFS. Gre cisto lepo, samo
pocasi je šlo, ker je bil racunalnik na katerega sem instaliral 386 z
*pozor*
originalno Novell NE1000 iz leta 1988. Prenos je bil okrog 200KB/s.

*** Samba: zelo lepo se sliši, problem je samo v tem, ker winsi ne poznajo
RockRidge standarda (unix dolga imena na CD).

Janez Trenz
e-mail: janez.trenz na usa.net

PS. Ce si bogat, lahko instaliras tud direkt z ftp.redhat.com :)

PPS. Tole je blo iz spomina. Bom pogledal še v knjizico, ki je zraven
RedHat,
ce jo bom našel. Samo tista knjizica je vredna celga RedHata. Papir je le
papir.