[ LUGOS ] Linux in winNT 4.0

Borut Zagar borut.zagar na bigfoot.com
Čet Apr 23 21:45:38 CEST 1998

Zivijo
Odgovore na moje vprasanje sem si interpretiral nekako tako, da naj najprej
ustvarim eno mini BOOTABLE particijo, na kateri ukazem NT-ju, naj naredi
BOOT MANAGER, ki naj ima 3 izbire:
1. WINDOWS NT 4
2. DOS/WINDOWS
3. LINUX

Linux izbira naj kaze na linux ext2 particijo, ki vsebuje LILO v
superbloku. To naj bi teoreticno delovalo BP. Sicer sem to ze poskusil pred
casom z zalostnim uspehom: ce LILO v superbloku vsebuje dve izbiri (ena je
linux in druga DOS), bo ob izbiri DOS sistem totalno povozil in unicil
tisto DOS particijo, na katero kaze izbira DOS.
Vsaj moja izkusnja je taka, da ce na neki glavni bootable particiji boot
sektor vsebuje tako LILO kot WNT4 boot manager, zadeva ne dela (oz. WNT4 ne
delajo).
Se obrobno vprasanje kar se tice ustvarjanja BOOT MANAGER particije. Kako
naj ustvarim to particijo, da bo velika okoli 2 MB? V kateremkoli orodju jo
poskusam ustvariti (PQMAGIC 3.02, fdisk), je minimalna velikost cca 7MB!
Malo prevec za ta shi*.

Moje orig. sporocilo:

							by(e) Borut Žagar
						       Made in Slovenia
Email: mailto:Borut.Zagar na bigfoot.com
	mailto:bzagar na reincarnate.com
	mailto:bzagar na hotmail.com
WWW: http://www.s-sser.lj.edus.si/bzagar (under very heavy construction)
WWW (siFTP): http://www.kiss.uni-lj.si/~k4fr0086