[ LUGOS ] zip/scanner: to the death!

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Apr 25 21:30:40 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 25 Apr 1998, crt jakhel wrote:

> zip in kernel sta se razumela krasno (prenos je bil brez napak in bistveno
> hitrejsi kot pod win), dokler ni prisel scanner. zip se predstavlja kot
> scsi, ceprav sedi na paralelcu, scanner pa ima tudi neko kartico, ki je v
> bistvu isa-to-scsi2 magic stuff. in se stepeta, tako v linuxu kot pod win.

No, saj ... saj sem rekel, da je podpora v 2.0 'bolj za silo'. V kernelih
2.1 je koda za parallelne porte cisto na novo napisana in explicitno
podpira mnogo HW-ja. In to mnogo bolje.

Daj, povej, ali scanner sam (brez ZIPa) deluje? Cisto mozno je, da ze
skener sam po sebi ne deluje. In se eno hereticno vprasanje: ali ti
kombinacija obeh pod Winblowsi deluje?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist