[ LUGOS ] zip/scanner: to the death!

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Sob Apr 25 23:07:18 CEST 1998

On Sat, 25 Apr 1998, Metod Kozelj wrote:

> 2.1 je koda za parallelne porte cisto na novo napisana in explicitno
> podpira mnogo HW-ja. In to mnogo bolje.

pa saj ga lepo podpira.. samo ce pride se en kvazi-skazi zraven, ratajo
pizdarije :(

> Daj, povej, ali scanner sam (brez ZIPa) deluje? Cisto mozno je, da ze
> skener sam po sebi ne deluje. In se eno hereticno vprasanje: ali ti
> kombinacija obeh pod Winblowsi deluje?

odkar je scanner not, zip ne dela niti v linuxu niti v dosu niti v wins.
scanner sam po sebi dela lepo (v wins). ampak jebiga, jaz rabim zip bolj
kot rabim slikce :( *sulk*

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist