[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Sep 22 07:55:09 CEST 1997

On Mon, 22 Sep 1997, Tomi Malensek wrote:

> Ehh, al jim je pa mal smesno, vsaj men je. Pa kaj ce se folk telneta
> gor, mogoce pa proba ce dela guest acc al pa kej podobnga. Ne mores
> zarad telneta tako sizit pa nek denial attack pa to, ce te pa tako mot
> dej pa v hosts.deny tist ip pa cao. Se bols pa celo subklaso, pa bos mel
> mir. Mislm, brez zamer, samo men je mal hecno. Sej po moje se ne ves, ce
> je vedno isti user. Pa nisem noben Telekomovc, ne daj boze.

Heh... Na zalost je situacija taka, da moram dovolit dostop ljudem, ki
uporabljajo arnes ppp.

 Zakaj pa probavajo ce je na masini guest account? *blink* Nevem, jaz tega
ne pocnem.. In tudi probavanje ce je guest acc na mashini se naredi hm,
enkrat... *shrug* Ce pa imas v logih 30 poskusov logina v desetih minutah
vedno na isti username, je pa ze malo brez veze...

Mnjah.. Vsaj meni se  to nekako tako, kot ce bi sel ti k sosedu in
non-stop trkal na vrata, saj ti ne bo odprl in tudi not ne mores, ker
nimas kljuca, ampak sosed bo vseeno besen nate... *grin*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist