[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Tomi Malensek tomi na insert.si
Pon Sep 22 01:02:48 CEST 1997

Andrej Presern wrote:

> Delim tvoje mnenje, cesar pa za SIOL ne bi mogel reci, kjer
> se na prijavo denial of service napada sploh niso odzvali.
> Ocitno jim anarhija lezi, ali so tako na dnu, da si ne morejo
> privosciti odpovedi narocnine problematicnim uporabnikom,
> ali pa se ze pocutijo tako mocne, da se na taksne napade lahko
> enostavno pozvizgajo.
>
> Andrej

Ehh, al jim je pa mal smesno, vsaj men je. Pa kaj ce se folk telneta
gor, mogoce pa proba ce dela guest acc al pa kej podobnga. Ne mores
zarad telneta tako sizit pa nek denial attack pa to, ce te pa tako mot
dej pa v hosts.deny tist ip pa cao. Se bols pa celo subklaso, pa bos mel
mir. Mislm, brez zamer, samo men je mal hecno. Sej po moje se ne ves, ce
je vedno isti user. Pa nisem noben Telekomovc, ne daj boze.

LP

Dodatne informacije o seznamu Starilist