[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Tomi Malensek tomi na insert.si
Pon Sep 22 12:03:45 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> Zakaj pa probavajo ce je na masini guest account? *blink* Nevem, jaz tega
> ne pocnem.. In tudi probavanje ce je guest acc na mashini se naredi hm,
> enkrat... *shrug* Ce pa imas v logih 30 poskusov logina v desetih minutah
> vedno na isti username, je pa ze malo brez veze...

Ok, mas prav in te cist razumem. Kar sem hotu povedat je blo, da ce bi
vsak admin sel prjavlat podobne stvari, bi na arnesu po moje kmal
zmanjkalo ljudi. Sej je ZELO prav da se Arnes ukvarja s tem, ker pac
nikol ne ves, samo tud ce ga arnes odkrije. Kaj mu pa lahko nardi? Po
moje nic posebnga. Mogoce account vzame, to je pa najbrz vse in ce je
smrkavc trmast bo pa iz kaksnga druzga acccounta to delal. Ti bos pa se
naprej popiz... Mislm, sej se strinjam 100% s tabo in verjamem da je
tecno ko gledas loge, ampak tako je in zmeri vec bo tega. Folk probava,
ce rata rata. Samo ce majo tisti z Arnesa, ki jim dovoljujes dostop
dobre passworde se ne sekiraj prevec. Ker kot pravis, da je zmeri na
isti account. Se vid da je res en smrkavc, ki mal probava. Takih se ne
rabs dost bat, samo passworde moras met dobre. Preimenuj account in
zamenjaj password, pa nej probava se zmeri na un account not pridet.
Mirne duse mu lahko pustis pol da "hecka". Jaz se na tvojem mestu ne bi
kej velik sekiral, ker to se dogaja povsod (tud pr nas) in samo se vec
bo tega, dokler ne bo kaksne boljse metode za avtentikacijo posameznika.
Ne pa tako kot uni hrvati, ki so lansko leto vdrl v Pentagon. Sej ni
cudno, ce je bil password: K2. Ista fora kot pr teb, ce rata rata. Se
jim je pac usralo in potem so bli nacionalni junaki v Hrvaski. Ce mas pa
ti pasword recimo: qe7as2s3a4gas al pa kej podobnga je pa mal tezji
zadet pr 20 logonih na dan. Je pa res skoda, ker ne mores dat v
hosts.deny, to bi vse resilo.

> Mnjah.. Vsaj meni se  to nekako tako, kot ce bi sel ti k sosedu in non-stop trkal na vrata, saj > ti ne bo odprl in tudi not ne mores, ker nimas kljuca, ampak sosed bo vseeno besen nate...

Hehe, no ja. Kadar soseda ni doma, ce je doma ne trkas. Te slis pa prjav
;)

LP

Dodatne informacije o seznamu Starilist