[ LUGOS ] [ OFF-TOPIC ] Security?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Sep 21 23:14:23 CEST 1997

Renato Lukac wrote:

> kolegi z Arnesa bodo sigurno (po mojih izkusnjah sodec) pomagali;
> Gorazd Bozic <Gorazd.Bozic na arnes.si>
> ali
> Benjamin Zwittnig <Benjamin.Zwittnig na arnes.si>

Delim tvoje mnenje, cesar pa za SIOL ne bi mogel reci, kjer
se na prijavo denial of service napada sploh niso odzvali.
Ocitno jim anarhija lezi, ali so tako na dnu, da si ne morejo
privosciti odpovedi narocnine problematicnim uporabnikom,
ali pa se ze pocutijo tako mocne, da se na taksne napade lahko
enostavno pozvizgajo.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist