[ LUGOS ] FTP deamon

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Pon Sep 15 23:25:55 CEST 1997

On 15-Sep-97 Matjaz Godec wrote:
>Alen, knjige in mane v roke pa bo slo.
Ja saj to je v 99,9% resitev problema :))

>Ne wuftpd nima notranjih ls.
Hmmm...Se mi zdi, da sem to bral na wu-ftp mailing listi...

Hja problem se da resiti z hard linki (glede disk zasedenosti) pa ce imas
skripto za dodajanje PPP userjev to ni tako problem...Samo nekateri uporabniki
bodo pol gledali kaj za vraga je to neki bin in lib?? :)

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist