[ LUGOS ] FTP deamon

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Sep 15 23:32:44 CEST 1997

On Mon, 15 Sep 1997, Alen Salamun wrote:

> No sedaj sem tudi jaz prisel tako dalec...Mislim da je problem v RedHat
> prekompiliranih datotekah...Ker kolikor jaz vem ima wuftpd tudi notranji ls, ki
> ne potrebuje /bin/ls pa videl sem ze tudi take streznike....OSTALI???

Alen, knjige in mane v roke pa bo slo.
Ne wuftpd nima notranjih ls.
Da wuftpd je treba skonfigurirati za vsakega uporabnika, ce ga bos
uporabljal v chrootanem nacinu.
	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist