[ LUGOS ] POP3 Server

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Pon Sep 15 22:27:41 CEST 1997

Hi.

Katere POP3 serverje uporabljate in kateri je najbolj zanseljiv?

Jaz sem probal dva, pop3d, ki je na sunsiteu nekje v system/mail..., ta
dela nekaj casa lepo, ceprav recimo pri Netscapeu ne pokaze progress
dlja pri jemanju poste, vcasih se mu pa zmesa (?) in kar enostavno
napise cannot open /usr/spool/mail/user

popper je bil nekoliko boljsi, progess bar dela, le vcasih, se mu
zafuzla in pokvari (?) svoj /usr/spool/mail/.user.pop in ne gre vec
naprej, dokler ne pobrisem tega contol filea.

Torej. Rabim pop3 server, ki naj podpira shadow, leave on server
funkcijo ter naj dela tiptop!

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist