[ LUGOS ] FTP deamon

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Pon Sep 15 22:18:47 CEST 1997

On 15-Sep-97 Marko Mlakar wrote:
>To stvar sem jaz ze poskusal, vendar mi ni prevec ratalo. Problem
>je namrec v tem, da ftp daemon spremeni root directory na / ce je
>logiran kot user, ali /home/ftp ce je anonymous. Fora je v tem,
>da se naprimer komanda /bin/ls izvaja iz tega directorija in, ce
>bi za vsakega userja dal / (root) na /home/user ..bi uporabnik
>moral imeti /home/user/bin/ls notr.
Hi!

No sedaj sem tudi jaz prisel tako dalec...Mislim da je problem v RedHat
prekompiliranih datotekah...Ker kolikor jaz vem ima wuftpd tudi notranji ls, ki
ne potrebuje /bin/ls pa videl sem ze tudi take streznike....OSTALI???

Lp, Alen
---
         | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist