[ LUGOS ] Mreza

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Sre Sep 10 19:10:48 CEST 1997

	Hi!

> Ja. Najprej hvala za tvoj trud!Imam dve masini na katerih tece L|nuX.
> Prva ima IP: 1.1.1.1, druga pa 1.1.1.2.
> Tudi Sambo imam instalirano.
> Mogoce res nisem bil dovolj jasen.
> Rad bi mountal masino 1.1.1.2 na masino 1.1.1.1 pod dir /mnt/mreza.
> A mi lahko kdo zdaj pomaga. Sicer pa se bom lotil branja man pageov.
>     Thanks ...

Tako je ze bolj jasno. Torej zanima te NFS. Sambe ne rabis (v ta namen).
NFS server je tista mashina na kateri je direktorij, ki ga hoces videti na
drugi mashini. NFS client je mashina na kateri hoces videti direktorij, ki
je na neki drugi mashini ;-). Obe tvoji mashini pa sta lahko NFS serverja
in NFS clienta hkrati.

NFS server (pri meni je to 'foma') mora dovoliti, da clienti vidijo njegove
direktorije. To naredis tako, da vpises te direkrotije v /etc/exports. Tu
je moj /etc/exports:
# /etc/exports: the access control list for filesystems which may be exported
#               to NFS clients.  See exports(5).
/usr                    wampeter(ro,no_root_squash)
/home                   wampeter(rw,no_root_squash)
# use amd eventually
/var/catman             wampeter(rw,no_root_squash)
/var/lib                wampeter(rw,no_root_squash)
preberi si `man 5 exports` za podrobnosti.

NFS client (pri meni je to 'wampeter') mora vedeti katere direktorije hoce
videti. To naredis tako, da v /etc/fstab napises vrstico za nfs mount
dolocenega direktorija. Tu je del mojega /etc/fstab na 'wampetru'.
foma:/usr           /usr            nfs     defaults    0       0
foma:/home          /home           nfs     defaults    0       0
foma:/var/catman    /var/catman     nfs     defaults    0       0
foma:/var/lib       /var/lib        nfs     defaults    0       0

To se ni cist vse. Ce hoces, da je mashina NFS server, morajo na njej laufati
demoni: rpc.portmap, rpc.mountd in rpc.nfsd -- Po mojih izkusnjah je tole
lahko celo problem na RedHatu, ampak vse komercialne distribucije imajo
svoje probleme. Na clientu mora laufati rpc.portmap (se mi zdi -- naj me
kdo popravi, ce se motim).

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist