[ LUGOS ] Mreza

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Sep 10 19:13:17 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Gasper Furman - Vztrajni Merjasec wrote:

> Ja. Najprej hvala za tvoj trud!Imam dve masini na katerih tece L|nuX.
> Prva ima IP: 1.1.1.1, druga pa 1.1.1.2.
> Tudi Sambo imam instalirano.
> Mogoce res nisem bil dovolj jasen.
> Rad bi mountal masino 1.1.1.2 na masino 1.1.1.1 pod dir /mnt/mreza.
> A mi lahko kdo zdaj pomaga. Sicer pa se bom lotil branja man pageov.

Stvar je preprosta. Na masini 1.1.1.2 siba NFS daemon. V datoteko
/etc/exports napisi nekaj takega

/       1.1.1.1(rw)

Potem pa na masini 1.1.1.1 napisi ukaz:
mount -t nfs 1.1.1.2:/ /mnt/mreza.

Mislim da bi to bilo (skoraj vse). Ce sem kaj pozabil pa imas tukaj nekaj
zanimivih man strani: nfsd, mount, nfs, exports.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si