[ LUGOS ] Mreza

Gasper Furman - Vztrajni Merjasec Gasper.Furman na s-sser.lj.edus.si
Sre Sep 10 18:34:55 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:

>         Hi!

> HOWTOjev,
> Igral

> ful
>
> Tole je precej nejasno vprasanje, pa bom vseeno poskusil:
>
> 1). Ce imas vec UNIX/Linux delovnih postaj, potem te zanima NFS.
>
> 2). Ce imas M$-whatever file server in Linux client potem te zanima
>      smbfs. Lahko pa tudi smbclient iz paketa samba, ampak to je bolj
>      podobno ftp-ju, kot mountanju.
>
> 3). Ce imas Linux file server in M$-whaterver cliente, potem te
> [...]

Ja. Najprej hvala za tvoj trud!Imam dve masini na katerih tece L|nuX.
Prva ima IP: 1.1.1.1, druga pa 1.1.1.2.
Tudi Sambo imam instalirano.
Mogoce res nisem bil dovolj jasen.
Rad bi mountal masino 1.1.1.2 na masino 1.1.1.1 pod dir /mnt/mreza.
A mi lahko kdo zdaj pomaga. Sicer pa se bom lotil branja man pageov.
    Thanks ...

--
B.P.

E-Mail -> mailto:Gasper.Furman na bigfoot.com
HomePage   -> http://www.s-sser.lj.edus.si/gfurman/
UIN (ICQ Number) -> 1336621

Dodatne informacije o seznamu Starilist