[ LUGOS ] FTP deamon

Marko Mlakar mare na fury.navy.eu.org
Pon Sep 15 18:59:45 CEST 1997

> HI!
>
> Zanima me ena stvar:
>
> Kako je najboljse urediti uporabnikom FTP (do njihovih WWW domacih strani),
> tako da se lahko sprehaja od recimo /home/uporabniki/joze samo se od joze
> naprej ne pa na /home/uporabniki in dalje???
>
> LP, Alen
> ---
>          | Alen Salamun |    EMAIL:  snowman na hal9000.zrcalo.si    |
>          |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
>          | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
>          |                 and the answer is NO!!                 |

To stvar sem jaz ze poskusal, vendar mi ni prevec ratalo. Problem
je namrec v tem, da ftp daemon spremeni root directory na / ce je
logiran kot user, ali /home/ftp ce je anonymous. Fora je v tem,
da se naprimer komanda /bin/ls izvaja iz tega directorija in, ce
bi za vsakega userja dal / (root) na /home/user ..bi uporabnik
moral imeti /home/user/bin/ls notr.

					mare

--
                    Marko Mlakar : mare na fury.navy.eu.org