[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Čet Nov 13 17:42:17 CET 1997

Zivjo!

David, menim, da ni pravicno to kar si pravkar napisal (verjetno si napisal,
ne da bi vedel kaksne so zadeve v resnici)..

Na moj oglas pred casom v tej skupini se je oglasilo ZELO MALO potencijalnih
kandidatov za delo na K2.netu. Zelo naravnost je bilo napisano, da potrebujem
struckota za Linux. Sklepal sem, da je "trg delovne sile" na podrocju Linuxa
zelo reven, kar me je celo pripeljalo do tega, da sem skoral sel tudi sam s
svojimi serverji na NT. Groza, a ne? Dejstvo ostaja, da se sam ne morem
ubadat se z Linuxi poleg vsega drugega dela, ki ga delam. Kako pa je drugje,
verjetno se dosti slabse. Ce kje majo kaksnega entuziasta, ki si lahko privosci
vzdrzevati svojo Linux kiblo, potem tam tudi imajo Linuxe. Med nasimi narocniki
je takih le nekaj. Vecina jih kljub vsemu uporablja Win95 in WinNT. To pa zato,
ker so slednji kolikor toliko trotl-ziher operacijski sistemi in ga lahko z nekaj
pojasnil uporablja tudi tajnica, admninistrira (dodaja uporabnike, itd..) pa tudi
kaksen priucen prodajni referent.
Ce meni, ki spremljam to listo, ni ratalo v kratkem casu dobiti cloveka za
Linux, kako pa je to sele tesko nekom, ki niti ne ve, da obstaja Linux, kajsele
ta postni seznam.

Lep pozdrav!
Darko Bulat, K2.net

P.S. Kar zadeva resno ali neresno firmo, vsak direktor bo vendarle najprej
vprasal ne na cem nekaj tece in koliko stane (to sicer vprasa na koncu vsak)
ampak ce v dolocenem okolju lahko opravi doloceno delo. Kaj mores, ce za
razne Winsuxe obstaja najvec programja..

--

David Klasinc wrote:

> Mnjah, s tem sem imel ogromne probleme... :/ Firme so metale stran miljone
> (dobesedno) in so sle raje na NTje kot pa na linux samo zaradi tega, ker
> za NTji stoji microsoft... in ker "vsi" to uporabljajo...
>
> Po mojem, ce bi naredili tako listo, bi bilo ogromno ljudi presenecenih...
> Vsaj kar slisim tukaj, se mi zdi, da kar precej malo vecjih firm uporablja
> linux ampak da se kar nekako sramezljivo skrivajo in noben noce nic
> povedat.
>
> A mogoce kdo ve kako je s tem v tujini? Se drugi tudi tako vedejo? Imam
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist