[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Nov 13 18:45:08 CET 1997

> David, menim, da ni pravicno to kar si pravkar napisal (verjetno si napisal,
> ne da bi vedel kaksne so zadeve v resnici)..

Ok, najbrz res ni cisto tako kot sem napisal... Ampak, tudi sam
administriram NTje, ki so bili postavljeni 'namesto' linuxa.

> Na moj oglas pred casom v tej skupini se je oglasilo ZELO MALO potencijalnih
> kandidatov za delo na K2.netu. Zelo naravnost je bilo napisano, da potrebujem
> struckota za Linux. Sklepal sem, da je "trg delovne sile" na podrocju Linuxa
> zelo reven, kar me je celo pripeljalo do tega, da sem skoral sel tudi sam s

Hja, najbrz bo drzalo, je samo pescica strokovnjakov, ki pa so ze lepo
razporejeni in delajo tam kjer delajo.

> drugje, verjetno se dosti slabse. Ce kje majo kaksnega entuziasta, ki si
> lahko privosci vzdrzevati svojo Linux kiblo, potem tam tudi imajo
> Linuxe. Med nasimi narocniki je takih le nekaj. Vecina jih kljub vsemu
> uporablja Win95 in WinNT. To pa zato, ker so slednji kolikor toliko
> trotl-ziher operacijski sistemi in ga lahko z nekaj pojasnil uporablja

 Tukaj se cisto strinjam s tabo, ko sem jaz ponujal linux naokrog so me
povsod vprasali kaj po pa potem ko mene spet avto povozi (imam to sreco?!
da me vsake tolko casa povozi avto al pa kaj drugega) kdo jim bo pa takrat
rihtal zadeve. jaz sicer imam na voljo ljudi, ki bi delali na mesto mene,
ampak stranke so malo skepticne in nocejo delat z drugimi... *Shrug* Po
eni strani je to dobro...

> tudi tajnica, admninistrira (dodaja uporabnike, itd..) pa tudi kaksen
> priucen prodajni referent.  Ce meni, ki spremljam to listo, ni ratalo v

Mnjah, tem zadevam se jaz nekako izogibam... :) POnavadi to povzroci vec
skode kot koristi... *shrug*

> kratkem casu dobiti cloveka za Linux, kako pa je to sele tesko nekom, ki
> niti ne ve, da obstaja Linux, kajsele ta postni seznam.

 Hm, to je v bistvu za zjokat, ker po vsem tem ko vidim, kako se tukaj
nekateri trudijo malo vpeljat Linux pri nas v sole in kaj jaz vem kam se
vse, se mi kar nekako zdi, da je to bolj tko vse skupaj za prazen nic
(Spominja me na kako vojno in tiste male uporniske skupine, vedno je bilo
okrog njih kaj slisati, da obstajajo, ampak kaj bistveno pa na potek vojne
niso uplivali *ok, zgodovinarji ne me tepst*)

 Ce ne drugega upam da se ti jih je javilo vsaj ene par deset, ki so bili
primerni za delo, veder so to preprecevale druge obveznosti...

> P.S. Kar zadeva resno ali neresno firmo, vsak direktor bo vendarle najprej
> vprasal ne na cem nekaj tece in koliko stane (to sicer vprasa na koncu vsak)
> ampak ce v dolocenem okolju lahko opravi doloceno delo. Kaj mores, ce za
> razne Winsuxe obstaja najvec programja..

Seveda... Ampak, kar se tice serverja, programje nebi smelo biti problem,
linux vec ali manj samo instaliras in ze imas out-of-the-box server (ok,
pustimo malenkost) koliko stvari treba pa doinstalirat se na NTjih? Huh,
prevec ce mene prasas, in kaka muka je preden se skozi vse to pretepes...
Jaz sem rabil teden dni... Ok, delovni teden... Potem se je pa naslednji
teden vse skupaj sesulo, cisto... Iz neznanih razlogov, se pogledat nisem
mogel kaj se je zgodilo, ker nisem mogel do diskov...

 Ok, dovolj je bilo... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist