[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Nov 13 17:20:23 CET 1997

On Thu, 13 Nov 1997, Jernej Horvat wrote:

> Tudi o tem smo se pogovarjali na sestanku. Problem je v tem da neka resna
> firma ne bo priznala da uporablja Linux - morda zaradi strahu pred vdori,
> morda pa samo zaradi "statusa" (running a 7,5$ system in an 750.000$
> bussines press)

Mnjah, s tem sem imel ogromne probleme... :/ Firme so metale stran miljone
(dobesedno) in so sle raje na NTje kot pa na linux samo zaradi tega, ker
za NTji stoji microsoft... in ker "vsi" to uporabljajo...

Po mojem, ce bi naredili tako listo, bi bilo ogromno ljudi presenecenih...
Vsaj kar slisim tukaj, se mi zdi, da kar precej malo vecjih firm uporablja
linux ampak da se kar nekako sramezljivo skrivajo in noben noce nic
povedat.

A mogoce kdo ve kako je s tem v tujini? Se drugi tudi tako vedejo? Imam
obcutek da je to najvecji problem linuxa, da se ga ljudje nekako sramujejo
in noben noce priznati, da ga uporablja (tukaj govorim o podjetjih, ne o
posameznikih.. *grin* Jaz grem na poln bezigrajski stadion razlgasit da
mam doma linux in da imam od dosa samo eno boot disketo, da vcasih kak
game pospilam *grin*) Hm, to je nekako tako, kot ce ti mama splete pulovar
in potem ti vsi kolegi recejo da je ful lep in oh in sploh, tebi je pa
malo nerodno povedat da ti ga je mama spletla... *grin*

*sniff* Mi gre kar na jok, ko pomislim kako se folk obnasa....

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist