[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Čet Nov 13 13:47:12 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Odvisno od tega, kaj sploh nudis.

Odvisno predvsem od tega, kaj direktor zahteva od tebe!!!!!!!!!

Glede na ze zapisano (o sposobnostih
> [...]
> in nekaj manjsih C-jevskih programckov (predelan sistem Tadeja Vodopivca).
> Skripta je imela kar nekaj dela pa je tale P100 kar zmogel (verjetno je
> bil vcasih dostop bolj pocasen). Tudi do dokumentov v originalni obliki
> (ISO-8859-2) se je vecinoma dostopalo preko te skripte.
>
> Po novem (od 19. 11. letos) bo za predelave skrbel C-jevski programcek.
> Pricakujem pospesitev dela za kaksnih 1000%, poleg tega pa bo dostopanje
> do originalnih dokumentov neposredno (mimo programa).
>
> Jaz bi rekel, da je vse stvar optimizacije.

Pri nas stvar ni cisto taksna, ker ne uporabljamo (se) 1250 in sem tako
ali tako moral narest tudi 437 verzijo. Sicer pa se naceloma strinjam s
teboj, da ce je stvar v redu nastavljena in malce optimizirana, ne sme
pretirano bremzat mashine. Zato bodi dovolj z moje strani.

Dodatne informacije o seznamu Starilist