[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Nov 13 13:36:01 CET 1997

Howdy!

> To je seveda res, vendar glej zgoraj.

Odvisno od tega, kaj sploh nudis. Glede na ze zapisano (o sposobnostih
browserjev za prevajanje med dialekti sumnikov) je dovolj, da nudis strani
v ISO-8859-2 in v csz. Dostopi do strani v ISO-8859-2 gredo mimo vseh
skript (direktno), dostopov do strani v csz pa je po mojih (ad hoc) ocenah
manj kot 10%.

Konkreten primer:
HMZ-jev Web server je ena P100 masina (Linux jasno) z 32M RAMa. Poled Web
serverja (Apache) na njej tece se proxy server (Squid), ob tem pa opravlja
se precej obdelav (radarske slike, satelitske slike za WWW in TVS, ...).
Do sedaj je za prevajanje med dialekti sumnikov skrbela ena shell skripta
in nekaj manjsih C-jevskih programckov (predelan sistem Tadeja Vodopivca).
Skripta je imela kar nekaj dela pa je tale P100 kar zmogel (verjetno je
bil vcasih dostop bolj pocasen). Tudi do dokumentov v originalni obliki
(ISO-8859-2) se je vecinoma dostopalo preko te skripte.

Po novem (od 19. 11. letos) bo za predelave skrbel C-jevski programcek.
Pricakujem pospesitev dela za kaksnih 1000%, poleg tega pa bo dostopanje
do originalnih dokumentov neposredno (mimo programa).

Jaz bi rekel, da je vse stvar optimizacije.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist