[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Nov 13 14:13:48 CET 1997

Banzai!

 Se je ze kaj pojavila lista vecjih uporbnikov linuxa pri nas? S tem
mislim na firme, organizacije, drustva... Predvsem me zanimajo firme,
kajti ko okrog govorim, kako ji linux cool pa fajn, pa vse hitr dela, pa
postavis enkrat in pusti, in ni tako kot windowsi, ki jih moras skoz neki
prckat, pa brcat da delajo, je takoj naslednje vprasanje, kdo pa to ze
uporablja... Na zalost takrat nimam kaj dosti povedat.. :/

 Po mojem, bi en tak spisek, referencna lista skoraj mogla obstajat.
*shrug* Pri nas je se zmeraj tako, da ljudje recejo, aha tam pri sosedu pa
uporabljajo to in to, zato bomo tudi mi uporabjai to...

Mislim, da bi nekaj takega zelo pripomoglo k razsirjanju linuxa, saj lahko
ob tem reces, evo, tolk in tolk folka to uporablja, pa so vsi veseli, in
blaah, blaah. Mogoce bi kdo pripravil kak page z listo teh uporabnikov in
po moznosti z linki na njihove HPje, ki bi seveda laufali na linuxu....

 Mnjah, but then again, I might be wrong...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist