[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Čet Nov 13 12:16:55 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>

> Ce se bojis, da bo cgi-skripta za predelavo med raznimi dialekti sumnikov
> sesedla server, kaj potem reces na razne .shtml?

Ne bojim se, da bi se sesul server, bojim se CPU casa, ki ga skripte
pozrejo, ker je mashina pac pocasna. Roxen pa sem testiral na svoji
Linux mashini, ki je neprimerljivo hitrejsa od tistega Indyja, tja ga
sploh ne bi vtaknil...

> Kar se tice kesiranja: nikjer ne pise, da moras naredit reference v stilu
>
>    http://my.great.server.net/cgi-bin/sumniki/my/url.html?csz
>
> lahko naredis tudi recimo takole:
>
>    http://my.great.server.net/csz/my/url.html
>
> potem pa je stvar cisto kesabilna. Le konfiguracija serverja je nekoliko
> bolj zamotana (pa tudi ne, vsaj ce uporabljas Apache). Seveda pa mora
> skripta izpljunit tudi ustrezne headerje ("Last-Modified: " in podobno).

To je seveda res, vendar glej zgoraj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist