[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Nov 13 12:02:14 CET 1997

Howdy!

On Wed, 12 Nov 1997, frenk.zavasnik na lek.si wrote:

> Ne vem, ce to leti na Lek, naj povem, da je podobno izveden tudi Lekov hp, pa
> zaradi tega nisem imel niti 1x, kaj sele x-krat vec dela. Napisal sem pac
> skripto, ki prevede orig. drevo se v vse ostale variante. Dolga je nekako 10
> vrstic....Torej vedno popravljas samo eno razlicico in potem pac pozenes
> skript. No big deal.To smo storili predvsem zaradi tega, ker je web server
> sicer Indy, ma je pocasnejsi kot en postenejsi pentium, torej bi ga (ga je) cgi
> konverter se dodatno bremzal. Poleg tega je s cgi konverterji problem tudi v
> [...]

Ce se bojis, da bo cgi-skripta za predelavo med raznimi dialekti sumnikov
sesedla server, kaj potem reces na razne .shtml?

Kar se tice kesiranja: nikjer ne pise, da moras naredit reference v stilu

   http://my.great.server.net/cgi-bin/sumniki/my/url.html?csz

lahko naredis tudi recimo takole:

   http://my.great.server.net/csz/my/url.html

potem pa je stvar cisto kesabilna. Le konfiguracija serverja je nekoliko
bolj zamotana (pa tudi ne, vsaj ce uporabljas Apache). Seveda pa mora
skripta izpljunit tudi ustrezne headerje ("Last-Modified: " in podobno).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist