[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

frenk.zavasnik na lek.si frenk.zavasnik na lek.si
Sre Nov 12 22:08:08 CET 1997

Tomi Malensek wrote:

> [...]

> je v tem, da to uporabis za naslove, linke (magic parameter) in podobno.
> Ce ti povem, da lahko tekst podlagas tudi z teksturami in tako naredis
> zelo cool gumbe, ki so lahko  se touch sensitive (stvar sezida tudi
> ustrezne javascripte ce podas magic parameter), ti je jasno kaj mislim.
> In ce potem ugotovis da je tekst na gumbih neustrezen, samo v html-ju
> popravis tekst in je gumb popravljen takoj ko si ogledas page. Za moje
> pojme ubitacna stvar, ki povrhu res deluje kot mora (ja Linux, kaj cmo).
> Ni vec zajeb... v photoshopih in podobno za take male malenkosti.

Seveda si hotel reci v gimpih in podobnih zaj...

> [...]
> s tem nimajo kaj pomagat. Potrebujes vsaj cgi skripte, ki se izvajajo na
> serverju, ce hoces stvar narediti tako kot je treba. Se bolje pa je, da
> napises modul v pike-u, ce uporabljas roxen in potem se vse parsa
> naenkrat. Lahko pa tudi napises vse strani v vseh kodnih straneh in si
> tako naredis x-krat vec dela. Tudi to sem ze videl, samo ne povem kje,
> ker je bil to homepage od ene najuspesnejsih slovenskih firm. Res da ni
> bil uraden, ampak takrat firma se ni imela uradnega in je folk naveliko
> gledal tega, ce je hotel kaj izvedet o firmi.

Ne vem, ce to leti na Lek, naj povem, da je podobno izveden tudi Lekov hp, pa
zaradi tega nisem imel niti 1x, kaj sele x-krat vec dela. Napisal sem pac
skripto, ki prevede orig. drevo se v vse ostale variante. Dolga je nekako 10
vrstic....Torej vedno popravljas samo eno razlicico in potem pac pozenes
skript. No big deal.To smo storili predvsem zaradi tega, ker je web server
sicer Indy, ma je pocasnejsi kot en postenejsi pentium, torej bi ga (ga je) cgi
konverter se dodatno bremzal. Poleg tega je s cgi konverterji problem tudi v
kesiranju strani. Ker vse skupaj ne zasede nevemkoliko diska, tudi 5x toliko ne
zasede bistveno vec in se mi to zdi bistveno boljsa resitev kot pa
cgi-konverter. Popravi me, ce se motim.

Dodatne informacije o seznamu Starilist