[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Nov 12 22:22:06 CET 1997

On Wed, 12 Nov 1997, frenk.zavasnik na lek.si wrote:

> Ne vem, ce to leti na Lek, naj povem, da je podobno izveden tudi Lekov hp, pa
> zaradi tega nisem imel niti 1x, kaj sele x-krat vec dela. Napisal sem pac
... snip snip ...
> zasede bistveno vec in se mi to zdi bistveno boljsa resitev kot pa
> cgi-konverter. Popravi me, ce se motim.

Hm, jaz bom samo rekel se to, da tam kjer zacne delat avtomatika, zadeve
zacnejo odpovedovati.. ;> pa se cgi je tko nekak icky, ker ce doma
popravljas strani, se ne mores lepo normalno skozi strani sprehajat,moras
obvezno potem se http server poganjat, pa kaj jaz vem kaj se vse... Messy,
messy... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist