[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

frenk.zavasnik na lek.si frenk.zavasnik na lek.si
Sre Nov 12 21:58:43 CET 1997

Tomi Malensek wrote:

> Ja sej jz sm tud 2 razlicna fonta najdu na njihovem strezniku samo sta
> osnovna (arial in times), tako da bi rabil se kaksnega bolj eksotičnega.
> Najbolje pa bi mi prisel nasvet za izdelavo fontov. Kar se tice pa
> presledkov imas v gtext tagu parameter (ne vem na pamet) s katerim
> določas razmik med crkami. Probaj, mogoce ti bo pomagalo. Meni dela bp.
> Stvar je pa drugace ubitacna. Ce zvem kako se naredi fonte bom recept
> poslal sem. Btw, si probal acces counter, ki ti steje z besedami? Ce
> nisi probej, full dobra fora sploh ce prevedes v slo.
> --

nisem probal, sem si pa ogledou iksemple. Ne vem, ze navadnih kaunterjev ne
maram... Za font se mi ne sanja, kaksen format ima, se bom pa moral kmalu
spet s tem malo ukvarjat in bom moral nekako tudi temu pridet do konca. Za
tiste presledke - font sem zamenjal po principu istega (ang) za istega iso2,
torej bi pricakoval, da bo delal b.p. Poleg tega pa tisti parameter vpliva na
razmike med vsemi znaki, ki so pri meni v redu, le presledki se vlecejo se v
naslednji teden.

Dodatne informacije o seznamu Starilist