[ LUGOS ] html/db?

Uros Varcko uros.vracko na mais.si
Sob Nov 22 18:45:57 CET 1997

Matija Grabnar wrote:

> Prvi del (pisanje v bazo) se da narediti v par vrsticah Perla (brezplacen
> jezik, tece na skoraj vseh platformah, ki si jih lahko zamislis)

Jaz bi mogoce skrono predlagal bazo msql (izredno enostavna - queryje se
dela na klasicen sql nacin, pride pa z vsemi navodili in celo kot rpm).
V mojem primeru se je izkazala tudi kot razmeroma hitra. Za izdelavo cgi
programckov sam uporabljam PERL, s katerim se da brez vecjih problemov
izdelati parsanje ascii ali kake druge tekstovne datoteke. Da pa bi bila
stvar se lepsa, obstaja PERL modul, imenovan perlmsql, ki predstavlja
vmesnik med PERL-om in msql-om, omogoca pa sql queryje znotraj PERL kode
(prav tako enostavna uporaba, opremljen je tudi z navodili).

Hope this helps !

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist