[ LUGOS ] html/db?

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Nov 26 08:48:53 CET 1997

> Rad bi zlozil skupaj zadevo, ki bi dnevno zgrabila nek tekstovni filet, ki
> je stevilcna tabela, ga zlozila v neko bazo po nacelu vrstice so zapisi,
> stolpci so polja, kasneje pa znala uporabniku servirati podatke za dolocen
> dan, za skupino dni po kljucih nekega polja, etc. skratka vmesnik med neko
> html predstavitvijo in neko podatkovno bazo.
>
> zanima me, kaksna je pri tem najbolj enostavna in ucinkovita resitev glede
> naslednjega:
> - katero bazo uporabiti (to pise clovek, ki ne ve cisto tocno, kaj je sql)
> - na cem graditi vmesnik (cgi?)
> [...]
Prvi del (pisanje v bazo) se da narediti v par vrsticah Perla (brezplacen
jezik, tece na skoraj vseh platformah, ki si jih lahko zamislis)

Naprej je zadeva odvisna od tega, kako zahtevne so specifikacije za
serviranje.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist