[ LUGOS ] Apache 1.2.4, preusmerjanje naslovov

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Nov 26 09:14:19 CET 1997

Howdy!

On Tue, 25 Nov 1997, Joze Fabcic wrote:

> Postavljam http streznik. Za sumnike hocem imeti dinamicno
> spreminjanje s skripto. Rad bi skrajsal naslove. Namesto
>        /cgi-bin/iso1/index.html
> bi rad napisal kar
>        /iso1/index.html
> Ce uporabim direktivo Redirect v obliki
>        Redirect /iso1 http://www2.s-ssp.po.edus.si/cgi-bin/iso1
> mi to omogoci uporabo kratkih naslovov, ki pa se takoj zamenjajo za
> daljse. Ko uporabnik dobi besedilo, dobi tudi podaljsan naslov.

Nekaj podobnega lahko vidis na strezniku HMZ.

Malce sem se zabaval, pa mi Apachu ni uspelo dopovedat, naj poganja kar
skripto, ki ima ime recimo iso2. Zato sem rekel, naj bo vmes recimo
'lang.iso2', v konfiguracijsko datoteko pa sem mu dolocil, da so vse
datoteke s koncnico '.iso2' v resnici cgi-skripte.

V .htaccess sem dodal nekaj takihle vrstic:

/\/\/\/\/\/\
AddType application/x-httpd-cgi .iso2
/\/\/\/\/\/\

Nato pa sem naredil (kar v document_root) eno skripto (v resnici C-jevski
programcek - zaradi hitrosti) z imenom lang.iso2 ...

Spodobi se, da ta skripta izpise dovolj HTTP-headerjev, da bo njen output
cachabilen. Torej morajo headerji (poleg 'Content-Type:') vsebovati vsaj
se 'Last-Modified:'. S 'Content-Length:' zna biti tezava (ker vnaprej
ponavadi ne ves dolzine predelane datoteke).

Ce zelis se kaksen 'hint' se mi oglasi po privatni posti.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist