[ LUGOS ] morebitno skupno narocile knjige!

marjan.savli na uessko.sigov.mail.si marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Sre Nov 12 18:40:32 CET 1997

     Eno daj za KSS naroci - Racun /tavelk/ naj bo zraven, da ga bomo lahko
     dali med racune.

     Majan

______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: [ LUGOS ] morebitno skupno narocile knjige!
Author:  <lugos-list na lugos.si> at PO_INT
Date:    12.11.1997 11:23

Gre za knjigo Practical Guide to Linux, Mark Sobell, ISBN 0201895498.
Zadevo sem videl in reletel. Edina stvar ki mi ni bila vsec, je to, da
je uproabljen tanek papir, ki se malce tezje lista. Sicer pa je knjiga
zajetna in pokriva prav vsa poglavja. Poleg tega je bila v tujih
recenzijah povsod zelo uredu ocenjena in priporocena.

Pri DESKu bi bila ob skupnem narocilu vecih komadov cena 9610.00 - 10%
DObavni cas 10-14 dni.
                                                       bye, Jack

Ce bi koga zanimalo, naj se mi javi na lugos na lugos.si

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist