[ LUGOS ] tex/Post Script Type 1 fonti

Uros.Juvan na arnes.si Uros.Juvan na arnes.si
Tor Nov 18 09:52:01 CET 1997

Zivjo.

Vceraj sem dobil neke matematicne texte v tex formatu, in jih lepo
prekompajlal s tex-om (teTeX), potem sem cez pognal dvips (prez opcij) in
ven pride .ps file, ki pa vsebuje Type 3 fonte.
Stvar sem probal prenest na Mac masino, in jo editirat s katerim od
Adobe-jevih toolov (spreminjanje velikosti fontov, popravljanje texta), pa
nekako ni slo. Je kaksno varianta naredit .ps s Type 1 fonti?
ali drugace vprasano, je mogoce to nardit tako, da tex/latex fonte
pretvoris v Type 1 fonte (ki jih potem na Mac-u uporabljas preko Adobe
Type manager-ja) in dvips-ju ali kakemu drugemu tool-u poves, naj
uporablja te fonte ?
Ima kdo kake izkusnje s tem ?

Lep pozdrav,
Uros Juvan