[ LUGOS ] tex/Post Script Type 1 fonti

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Nov 18 10:38:22 CET 1997

Howdy!

> Vceraj sem dobil neke matematicne texte v tex formatu, in jih lepo
> prekompajlal s tex-om (teTeX), potem sem cez pognal dvips (prez opcij) in
> ven pride .ps file, ki pa vsebuje Type 3 fonte.
> Stvar sem probal prenest na Mac masino, in jo editirat s katerim od
> Adobe-jevih toolov (spreminjanje velikosti fontov, popravljanje texta), pa
> nekako ni slo. Je kaksno varianta naredit .ps s Type 1 fonti?
> ali drugace vprasano, je mogoce to nardit tako, da tex/latex fonte
> pretvoris v Type 1 fonte (ki jih potem na Mac-u uporabljas preko Adobe
> [...]

Na voljo je zbirka Type 1 fontov za uporabo s TeXom. Dobi se cm. fonte in
nekaj AMS fontov (euler, msam, ...). Novih (t1enc: ec. fontov) v Type 1
obliki se ni.

Fonte (Type 1, TTF) dobis na CTAN, poglej:

   ftp://ftp.dante.de/tex-archive/fonts/cm/ps-type1/

bluesky fonti so najbolj kvalitetni (hinti, ...), bakoma pa so
kompletnejsi (AMS fonti), na voljo pa so tudi TTF.

V glavnem so na voljo kot .pfb datoteke, bakoma pa deloma tudi v nekem
Mac-specificnem formatu.

Jaz te fonte uporabljam stalno, tako v povezavi z GhostScriptom kot tudi s
pravimi PS printerji in sem zadovoljen. Seveda pa vecinoma uporabljam
fonte ec. zanje pa type 1 se niso na voljo.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist