[ LUGOS ] Slovenjenje

Boris Pozar Boris.Pozar na srv1.s-sc.ce.edus.si
Pon Nov 17 20:50:07 CET 1997

marko.samastur na fmf.uni-lj.si wrote:

> Zdravo,
>
> Torej, videti je, da obstaja zanimanje za slovenjenje linuxa (se posebej za
> KDE). Tudi ljudje, ki bi to poceli obstajajo. Kar trenutno se ne obstaja, je
> koordinator (moderator; mentor? ;)).
> Ociten kandidat bi bil sicer Primoz, vendar je on trenutno prezaseden, tako da
> vabim (vabimo?) vse kandidate zainteresirane in voljne dela, da se javijo
> (super bi bilo, ce bi lahko prevzeli to mesto vsaj za dobo sestih mesecev).
> Kot pravi mozic s televizije: "Ja, korajza velja"
>
> Lp,
>
> Marko
Tole slovenjenje sploh ni tko slaba ideja. Vendar bi lahko sodeloval le
kot tisti ki bi slovenil, za mentorja imam se premalo znanja =:-)!
Sem pa za da se v blizni prihodnosti to naredi.
Lp
	Boris
--

|                  LiNux UsEr                   |
|         SloVeNian TeLeKom EnEmY No 1          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist