[ LUGOS ] Slovenjenje

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Tor Nov 18 08:14:30 CET 1997

Zdravo,

On Mon, 17 Nov 1997, Gasper Fele wrote:

> Jah, jaz sem sicer za, ampak bi bil se bolj za to, da bi raje
> odpravljali buge
> kot spreminjali jezik.

Jaz sem sicer za, vendar to verjetno ni stvar skupine, ki naj bi slovenila
linux. Razen tega, da obstajajo elektronski spiski razvijalcev in da za
to, ne potrebujes usklajenega skupinskega dela, temvec lahko pocnes sam
(in potem popravke posljes naprej), je ena zame pomembna razlika ta, da se
z bugi ukvarja kar precej ljudi po vsem svetu, s slovenjenjem pa nihce
(razen redkih castnih izjem, vsekakor pa nihce organizirano).
Vsekakor bi lahko imeli skupino, ki bi pocela tudi to, vendar to ne
pomeni, da ne moremo imeti obeh. Konec kooncev sodelovanje ni ekskluzivno,
vsak lahko sodeluje pri vecih, ce hoce.

> P.S. ko smo ze pri KDE- a naj bi splovenjenje vkljucevalo tudi
> prevajanje opisov
> plug-inov? Kajti ce bi, ali bi bilo bolje dodati svoje ali prevesti le
> tiste redke, ki jih dobimo zraven?

Dobro bi bilo, ce bi bila to stvar dogovora med vodjo skupine in vsemi, ki
bodo pri tem sodelovali (no dobro bi bilo tudi, ce bi se upostevale
morebitne zelje uporabnikov).
Je pa bi bilo ze nekaj storjenega (tistega, ki mi je pisal o tem, lepo
prosim, ce lahko to stori se enkrat, ker se je prvotno pismo izgubilo
zaradi....ah, to je dolga in precej mucna zgodba :/), tako da bi bilo
dobro, ce bi se najprej sploh ugotovilo, kaj je ze storjeno in kaj je se
potrebno posloveniti.

Lp,

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist