[ LUGOS ] Slovenjenje

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Pon Nov 17 12:56:47 CET 1997

marko.samastur na fmf.uni-lj.si wrote:

> Zdravo,
>
> Torej, videti je, da obstaja zanimanje za slovenjenje linuxa (se posebej za
> KDE). Tudi ljudje, ki bi to poceli obstajajo. Kar trenutno se ne obstaja, je
> koordinator (moderator; mentor? ;)).
> Ociten kandidat bi bil sicer Primoz, vendar je on trenutno prezaseden, tako da
> vabim (vabimo?) vse kandidate zainteresirane in voljne dela, da se javijo
> (super bi bilo, ce bi lahko prevzeli to mesto vsaj za dobo sestih mesecev).
> Kot pravi mozic s televizije: "Ja, korajza velja"
Jah, jaz sem sicer za, ampak bi bil se bolj za to, da bi raje
odpravljali buge
kot spreminjali jezik.

P.S. ko smo ze pri KDE- a naj bi splovenjenje vkljucevalo tudi
prevajanje opisov
plug-inov? Kajti ce bi, ali bi bilo bolje dodati svoje ali prevesti le
tiste redke, ki jih dobimo zraven?

Dodatne informacije o seznamu Starilist