[ LUGOS ] KDE, Berlin

Samuel Gabor immortal na vector.nevtron.si
Pet Nov 14 23:18:59 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997 marko.samastur na fmf.uni-lj.si wrote:

> Zdravo,
> Ker sem se navelical starega desktopa (win95 look-a-like), sem malo brskal po
> spletu in naletel na KDE.
> Zadeva izgleda obetajoce in kar me je se posebej pritegnilo, je da so avtorji
> razmisljali o internacionalizaciji, kar pomeni, da bi lahko KDE lokalizirali v
> slovenscino. Kaksno je vase mnenje o tem? A se kdo javi, da bi mi pomagal?

Razvoj KDE spremljam skoraj od samega zacetka, ko je bil se popolnoma
neuporaben in se je sesuval vsakih nekaj minut. Zdaj je ze zelo
uporaben in po mojih izkusnjah tudi precej pocasnejsi... No, sam sem
delno/v celoti prevedel nekaj programov, vendar mi je zmanjkalo casa, da
bi delo nadaljeval (ni ga malo).

> Lp,
>
> Marko

Bye,