[ LUGOS ] KDE, Berlin

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Nov 18 11:15:36 CET 1997

On Fri, 14 Nov 1997, Samuel Gabor wrote:

> Razvoj KDE spremljam skoraj od samega zacetka, ko je bil se popolnoma
> neuporaben in se je sesuval vsakih nekaj minut. Zdaj je ze zelo
> uporaben in po mojih izkusnjah tudi precej pocasnejsi... No, sam sem
> delno/v celoti prevedel nekaj programov, vendar mi je zmanjkalo casa, da
> bi delo nadaljeval (ni ga malo).

Zelo lepo in pohvalno. Prosil bi za dovoljenje, da informacijo o delu na
KDE vključim v naslednjo izdajo HOWTO. Po mojem bi kazalo tudi
koordinatorja internacionalizacije, Stephana Kulowa, seznaniti z delom.

Sploh bi apeliral na vse, ki kaj počenjajo, da ne delajo tega tako
konspirativno.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist