[ LUGOS ] Caldera (was: Lista uporabnikov...)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Nov 14 17:43:30 CET 1997

On Thu, 14 Nov 1996, Ales Horvat wrote:

> Zanima me, zakaj glih Caldera? So za to krive tisti dve vrstici, ki si
> ju napisal spodaj, ali pa za Caldero lezi kaj vec, kot je v free
> distribucijah?

Dve stvari sta pomembni pri Caldera Inc. (podobno politiko ima tudi SuSe)

1. Zahtevana izobrazba in ponujanje strokovnega supporta prodajalcev
Caldere (RedHat in ostale distribucije na primer tega nimajo) na lokalni
ravni.

2. Stabilna platforma za komercialne ISV (Independent Software Vendor).
Mogoce si lahko opazil, da za razliko od Debian, RedHat in ostalih Caldera
nekoliko "zaostaja" za "bleeding edge" razvojem. To je zato, da uporabniki
(ciljna skupina so podjetja) ne rabijo menjavat programja vsak mesec, ker
se je pojavil nek bug, ali kaksna nestabilnost. Ce dobro pogledas je
vecina komercialnega programja pisanega za eno ali dve distribuciji ravno
zato, da je support programja lazji. Opazil bos tudi, da je v vecini
primerov ravno COL ena izmed podprtih distribucij.

=
V Calderinih distribucijah pa je se nekaj komercialnega programja, ki ga v
drugih ni.

Mogoce si opazil, da kot prodajalci Caldere se nismo prevec agresivni na
podrocju dektop uporabe COL v Slovenij. Tu gre za problem integracije v
slovensko okolje. Dokler ne bomo imeli "out of the box" resitve tudi sami
smatramo, da se ni cas za forsiranje Linuxa na slovenskih omizjih.

Za samo distribucijo imamo sicer sedaj delujoc skript, ki po zagonu
spremeni celo stvar v iso-latin kompatibilno okolje in ce bo vse po sreci
bo v COL 1.2 zadeva vkljucena na CD. Se vedno pa ostaja problem recimo s
StarOffice, kjer stvari niso dovolj gladke.

Razlika v ceni med USA in Evropsko razlicico je posledica transporta, mde
Evropsko in slovensko pa predvsem zato, ker smo dolzni izvajat tudi
zagotovljen nivo supporta.

Se en razlog je, za uporabo COL pri komercialnih instalacijah. Ceprav za
hackerje mogoce nepomembno pa je za stranko vendarle vazno, da dobi ob
postavitvi kompleten paket (skatla, CD, navodila), tako da ima nekaj za
prijet v roke. Tudi problem povozenih hackerjev odpade, ker za Caldero
vedno stoji firma, ki ponuja kompleten komercialen support. Je ze res, da
zaenkrat samo nasa, ampak ce ima kdo interes se lahko vedno dogovorimo za
sodelovanje in izobrazevanje.

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist