[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Pet Nov 14 16:08:09 CET 1997

At 11:35 14. 11. 1997 +0100, Andrej Kositer wrote:

>Zakaj se nekatera podjetja ne odlocajo za taksne resitve lezi v tem, da pac
>resnicno obstaja moznost, da Linux hekerja povozi avto, ali pa dobi
>nenadno visoko vrocino, itd. Ce se odlocijo za veliko slovensko podjetje,

To je torej idealna naloga za Lugos - da zbere vkup vse Linux hekerje, ki
naj potem skupaj ponujajo svoje znanje podjetjem. Tako podjetja ne bodo
odvisna od enega samega cloveka in bodo gledala na Linux s precej vecjim
zaupanjem. Pravzaprav se mi zdi, da je nekaj v smislu ponujanja svojih
uslug podjetjem ze napisano v statutu drustva, torej...

Pa lep pozdrav!

B*

___
(no .sig today)