[ LUGOS ] dial-in

Vracko matjaz.vracko na kiss.uni-lj.si
Sob Maj 17 18:47:45 CEST 1997

> Hja, njaprej poskrbi, da bo dial-out deloval cisto brez problemov.
>
> Glede kvak: je vec razlogov zanje. Ena je nepravilna hitrost komunikacije
> med racunalnikom in modemom. Ampak to pri internih modemih ni nikoli
> problem (vsaj ne bi smel biti), zunanji pa novejsi znajo hitrost
> prilagodit. Druga moznost je pa slaba linija in izklopljen error
> correction. Prva moznost se pokaze tudi pri dial out.
>
> Aja, pri tistih 'pametnih' zunanjih modemih, ki znajo prilagajat hitrost
> komunikacije z racunalnikom nastavitvam na racunalniku: ze kar nekaj
> [...]

Ja saj problem je v tem, da dial-out deluje lepo in brez problemov
(ezppp). Tudi dial-in je ze deloval, vandar ne deluje vec (po novi
instalciji RedHat 4.1). Zadevo pa imam ustimano takole: V inittab-u
poganjam skripto dialinS0 v kateri dejansko zazenem uugetty (38400,
ttyS0 in vt100) in sleep (slednjega zaradi norega ZOMM v.32bis
eksternega modema, ki se ob odstonosti sleep ukaza po prekinitvi zveze
'zacikla'). V gettydefs imam pri hitrosti 38400 nastimano 'next speed'
2400 (zadnja vrstica). Ob prijavi (do katere zaradi kvak ne pridem)
poganjam scripto ppp-dialin, ki pozene ppp (dialin je torej v mojem
primeru prvotno namenjen vzpostavitvi PPP povezave).Zdi se mi, da bi
moral s setserial na com port nastaviti neke ustrezne vrednosti, pa ne
vem katere (zaenkrat nastavim le -topstop in crtsct). Mogoce manjka tudi
kaksen init string ukaz pri nastavitvah modema ?

LP

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist