[ LUGOS ] In-dial za linux

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Maj 17 18:44:46 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 17 May 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> no, uspelo mi ga je zagnati (wupi), ampak spet en prob:
> ko ga zazenem na prvem(ext) modemu z komando:
> /usr/local/sbin/mgetty -a -n 3 -x 3 ttyS1
> mi stvar dela, ampak ko hocem zaganjati prek drugega modema(int)
> pa stvar ne dela, no sploh se ne da v ozadje - exitira, aja, prek drugega
> modema zaganjam s /usr/local/sbin/mgetty -a -n 3 -x 3 ttyS3
> (nisem dodal nicesar v /etc/inittab - tako da zaganjam stvar rocno)
> like, kje je prob ?

mgetty, ce mu ni zaukazano kako drugace, pise log datoteko v
/tmp/log.<nekaj> (sedajle se ne spomnim tocno). Tam napise, kaj pocne in
kaj mu ni vsec. Ce ni izpisal dovolj, potem mu dopovej visji debug level
(najbrz -d #; # naj bo vsaj 5). Ce ti iz loga ne bo jasno, kaj bi lahko
bilo narobe, mo ga poslji, morda bom jaz vedel.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist