[ LUGOS ] dial-in

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Maj 17 21:58:22 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 17 May 1997, Vracko wrote:

> [...]

[ snip ]

> Ja saj problem je v tem, da dial-out deluje lepo in brez problemov
> (ezppp). Tudi dial-in je ze deloval, vandar ne deluje vec (po novi
> instalciji RedHat 4.1). Zadevo pa imam ustimano takole: V inittab-u
> poganjam skripto dialinS0 v kateri dejansko zazenem uugetty (38400,
> ttyS0 in vt100) in sleep (slednjega zaradi norega ZOMM v.32bis
> eksternega modema, ki se ob odstonosti sleep ukaza po prekinitvi zveze
> 'zacikla').

Hja, ocitno je treba v spisek razlogov, zakaj lahko clovek dobi kvake
namesto login prompta, dodati se uugetty. Meni je mgetty na vecih masinah
delal out-of-a-box. Zares ga toplo priporocam. Med drugim ga upotalbjam
tudi za vzpostavljanje PPP povezav (ki jasno delujejo BP).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist